Monday, January 22, 2007

Play With Belt















NO! NO! NO! It’s not me but Mr. MOQ tied himself like this.
Mr. MOQ like every long, tenuous, and moving things. I just give him a belt, he play and tied himself tightly. I’d watching him closely to prevent him kill himself.
He also like to play belts that I still tie on my body. It’s pained, and destroy my clothes. What can I do? I still wear those clothes now!

不不不!千萬別誤會,我可不是冷血的變態虐貓狂。
事情是這樣滴,我發現腳丫子特別喜歡追趕又長又細又會動的東東,所以特地找了一條布腰帶給他玩,他就把自己捲成這副五花大綁的模樣了,完全不需要我動手。當然,我全程在旁監看(順便偷笑),以免他發生意外。
結果,以後只要換穿腰間附有細腰帶的衣服,他就忍不住撲上來玩,抓得我哀哀叫,長褲更被他抓出一個個小脫線。除了痛,還得不顧羞恥穿著這種抓抓褲出門。這些脫線抓抓褲,我到現在都還在穿呢!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home